Kızlar az önce lavaboda peçete silerken açık pembe lekelenme geldi 2 gün önce kontrolüm vardı herşey normaldi direk doktorumu aradım tabi. takip edelim tekrarlanıp artarsa yarın görüşelim dedi. Ama endişeleniyorum bulunduğum ilçede doktor kesinlikle rendavusuz bakmıyor gitsem izah etsem bakmaz bi kez gitmiştim rendavsuz bakmıyorum demişti. 😔