Çok şükür haftamız çok küçük değil daha erken doğanlar var bunada şükür 🙏🏻❤️ Bebeğimiz riskli o yüzden normal doğum olmayacak bebeğin hırpalanmaması yorulmaması lazım açıklık olduğu için yarın doğacak riske girmiyor doktor. Bebeğim için dua eder misiniz İnşAllah sağlıkla gelir korktuklarımız başımıza gelmez. (Kan hastalığı olabilir) Dua edenlerden Allah razı olsun sizler de sağlıkla kucaklarınıza alın İnşAllah ❤️❤️