BB_Mom Biz sonrasında başka bir peritonolog a gittik, sagolsun bizi çok bilgilendirdi, deliğin nerde olduğu çok önemli, bizimki kan akışının olmadığı bi yerdeydi önemsiz denildi, tekrar kontrol ettirmenize gerek yok demişti doktorumuz, şuan 37. Haftadayiz, sadece kordondaki sıkıntıdan dolayı 3 haftadır gelişimi durdu bu yüzden sezeryan a alınıcam, doktorunuzdan memnun kaldınız mı bilmiyorum ama tavsiyem ne olursa olsun başka bir doktora daha gorunmeniz ve ultrasonunun iyi olmasına dikkat etmeniz, çünkü her doktor farklı bakıyor.