Mstfnnannesi
Kızlar bugün 37+4 olduk dun kontrolüm vardı bebeğim 3336 kilo olmuş normal doğumu bekliycez çok kilo almasından korkuyorum sızın bebişler kaç kilo fazla geldi bana
ebru23
Mstfnnannesi massallah :)
Mstfnnannesi
Kızlar cevap vercek kimse yok mu
OznurrTengiz
Bende 37+3 üm. Pazartesi gitmiştim 3.150 ydi. Bence iyi kiloları.
Mstfnnannesi
OznurrTengiz hayırlısı olsun 🙏