Betul67 fasulyeveannesii ben de merak ediyorum gelişimi önden gidiyor benim bebişiminde, ona göre mi hesaplama yapacağız 🥹🧡
HilalEyce fasulyeveannesii oğlum 41 hafta ile uyumlu idi. 38+3 sezaryen oldum. Normal doğumu beklesem rahat 39 haftayı geçerdi sancım çıkmıyordu.
Beyza038 fasulyeveannesii oğlum önde gidiyordu yinede 41 haftalıkken doğdu şimdi kızım yine önde gidiyor 39+5 olduk hala doğmadı.