Kızlar benim birkaç gündür arada bir kasılma ve sancı olup geciyordu iki gündür adet sancısına benzer karnın tam aşağısında sancım var bide karnımin aşağısında baskı var bebeğimde iki hafta önde gidiyor kilosu böyle bi yandan korkuyorum hastaneye gitmeye yaa allttan muayene edip doğumu tetiklerlerse bı yandanda gitmesem doğum başlarsa durduramazlarsa sancım bı belimde bı karnimda