Güzel anneler bi şey sormak istiyorum. Benim adetim gecikti bugün 8.gün oldu cumartesi günü kann vermeye gideceğim ama aklıma takıldı. 4.gün de idrar testinde negatif çıkmıştı sizce normal mi çıkmaması? Hayal kırıklığına uğramaktan korkuyorum bu kadar umutlanmışken…