Mlke987 Bilen varsa beni de aydınlatabilir mi tansiyonum 10 a 6 çıktı normal mi düşük mü bilemedim ama aşırı uyku çöktü üstüme
Mre Mlke987 benim de hamile olmadan 9-7 olan tansiyonum 12lerde çıkıyor doktor normal dedi ama bilemedim
acemianne22 Nonim en son doktora gidip ölçtürdüğümde 20 haftalıktım suan 21.haftamdayım.genelde hep 13.9 cıkıyor
acemianne22 Nonim baş ağrım falan yok genel olarak hamileliğim rahat geçiyor pek bi belirtim yok sadece yorgun halsiz hissediyorum yüksek tansiyonun ne gibi belirtileri oluyor ki?
Cekilmezbirkiz Mlke987 hep düşükse normal tabi benimde 10-6 , 11-6 ,9-5 falan çıkıyor yükselmesi tehlikeli aslında düşük tansiyon iyidir
Nonim acemianne22 yani son haftalarda özellikle gebelik zehirlenmesinin belirtilerinden oluyor doktor kontrolündeysen sıkıntı yoktur heralde