FatmaAselinAnnesi_60 Gulsum6734 bacım 3 kilo mu olacaktı neresi zayıf Tombiş bebek olacak alla alla daha yeni Kilo almaya başlıyor bebekler ilk zamanlar bu 😬
Fnyk 323832 sizin neden erken doğdu acaba? Küveze girdi mi? Benim de erken doğum riskim varda biraz tedirginim
AyFa1608 323832 güle güle büyüt bebeğini canım, hayırlı olsun. Küveze girdi mi bebeğin ? Benimde 33+6 da geliyorum dedi 4 cm açıklık vardı sonra caydı sıpam gelmedi 35+0 oldum😅 açıklıkla bekliyorum.
Gulsum6734 FatmaAselinAnnesi_60 ben zten 4 aydan snra kilo almaya başladım ozmna kadr hiç kilo almadım mıgde bulantısına kusmadan
bendiyebiriii Muhibbi acaba Küvoze girdi mi? Yanlış anlamayın lütfen benim de 37+3 için sezeryan için gün aldık da endişe ediyorum erken mi Küvoze girer mi falan diye
bendiyebiriii Lavinyaa8 acaba Küvoze girdi mi? Yanlış anlamayın lütfen benim de 37+3 için sezeryan için gün aldık da endişe ediyorum erken mi Küvoze girer mi falan diye
Dudu1988 40 hafta 4 kilo doğdu eve çıktık 1 hafta sonra kontrolde 6 kilo oldugnu görünce hepimiz saklandık siismeye devam etti anne sütüyle bu arada 1 yaşında diet yaptık mecbur sutu kestik şimdi 4 yaşında normal çocuk şükür
Busimss Nure44 39.haftadaydık sanırım tam bilmiyorum çünkü acil hastaneye kaldırılmıştım. 3450 gr doğmuştu oğluşum ❤️