-Ebru Kızlar bişey sormak istiyorum yardımcı olur musunuz ilk defa 2 kere sümüksü sıvı geldi 40+4 deyim acaba mukus dedikleri şeyi mi atıyo ki yada nişan denilen şey olabiliri
-Ebru Minii benim sancılarim da oluyo düzenli degil sadece buda gelince açılma olurmuş inşallah alırlar yarın hayırlısıyla
gullunur07 -Ebru bende 40+0 haftalığım dün nişanim geldi şimdide düzensiz sancılarım var henüz hastaneye gitmedim sancılarım düzensiz diye siz naptınız gittiniz mi hastaneye
Minii -Ebru benim bebeğim haftasına göre geri olduğu için kiloda almıyo doktor 39. Haftasını geçmemesini öneririm dedi o yüzden sancım olmazsa pazartesiye kadar suni sancı vericek