tortil21 Merhabalar🐒 1 yıldır evliyim ve bebek planliyoruz Allah nasip ederse. En son adetim 31 Ekimdi. 3.gunu doktora gittim bana ac karnina ve muayene yapacagi icin adetin bitince gel dedi. 5 Kasimda gittim testlerimi yaptirdim. Sonuclar cikti haftaya kontrole gidicem. Oncesinde folik asit olarak ELENATAL 1 verdi ve gunde 1 tane iciyorum.. 7 gundur kullaniyorum. Ve ilk denemelerede basladik.. Biraz gecmi baslamis oldum. Bir sorun olmaz dedi doktor ama bilmiyorum :(
KlncA tortil21 sorun olmaz. Çoğu insan hamile olduğunu öğrendiğinde başlıyor. İdeali minimum 3ay öncesinde başlamak ve sizin şuan kaç ay içerisinde mutlu haberi alacağınız belli olmaz zaten
Selim_Alparslan tortil21 ben hamile olduğumda kullanmaya başladım canım ne sorun olabilir ki zaten önemli olan hamilelikte kullanmak çünkü folik asit vucütta tutulan vitamin değil dışarı atılıyor
yaren123 tortil21 normal de gebelik düşünmeye başlayınca 2 ay önceden kullanın diyorlar ama bir sıkıntı yaratmaz canım
tortil21 KlncA evet oda var ne zaman nasip olacagi🤗 yinede aklima takildi. Sağol canim. Sanasa saglikli dogumlar nasip etsin Mevlam😊
tortil21 Medusa Medusa Eşim korunuyordu canim. Hiç bir şekilde ilaç vs kullanmadım. InsAllah yakinda guzel haberlerimizi paylasiriz😍
Medusa tortil21 o zaman harika, bizde de aynıydı eşim korunuyordu, korunmayı bıraktığımız ay direkt hamile olduğumu öğrendim 😍 hadi hayırlısı inşallah alırız haberlerini
BurcuY tortil21 ben hamile olduğumu öğrendiğimde başladım ☺️ Çoğumuz da böyleyiz herhalde Bişi olmaz ☺️
tortil21 BurcuY sagol canim :) icim rahatladi. Sonucta kemik omurilik vs gelisimi icin onemliymis. Insan bisey olursa hemende hamile kalirsam diye dusunuyor 🤗
BurcuY tortil21 yok yok kuzum ben 5 haftalık falan öğrenip başladım 3. Ayda da bıraktım maşşşallah gayet sağlıklıyız şimdilik 🙏
Medusa tortil21 inşallah 😍 daha dün öğrendim sanki 4 haftalıktı, 9 haftalık olduk bile. Darısı başına 🎈bu arada ben hiç folik asit kullanmadım hamile kalmadan. Hiç kullanmayan bile var dert etme, Ablam hiç kullanmadı ama çocuğu senden benden akıllı 😂
tortil21 Medusa Ne güzel yaa o duygulari yasamak🌈 Isteyen herkese en hayirli sekilde nasip olsun. Sagol canim😉 Evet dogru diyosun rahat olmak lazim, annemiz sanki folik asit mi kullandi🤣