Elitopatra25 Kızlar 9+5im önceleri her sabah kusuyodum midem bulanıyordu son 2 3gundur mide bulantim artık yok koku hasasiyeti de azaldı goguslerimde çok agirmiyo eskisi gibi belirtilerin azalması bir sorun mu olduğu anlamına gelir
Opecert Elitopatra25 hayır o tarhlerde bazen belirtiler bir gelip bir gidebiliyor kalp atışı duydunuz mu? İcinz rahat edecekse doktora gidin ama
Esmanur43 Elitopatra25 benim de o aylarda 2 gün olmuyordu sonra oluyodu ara ara gelip gidiyordu öyle telaş etme bir şry olmaz Allah ın izniyle zaten Allah korusun bir şry olsa kanamalarla belli eder siye düşünüyorum doktorlar öyle diyor en azından korkma annesi yoktur bir şeyi 🫶🏻
ikibebeliannis Elitopatra25 bende de öyle 14 haftalığım bazen bi hafta çok iyi oluyorum sonra 2-3 gün yatak döşek Ne zaman bitecek tamamen bilmiyorum İki hamileliğimde de 16 hafta deyince bitmişti inşaAllah bunda da öyle olur Ben bu hamileliğimde aç kaldığımda çok kötü oluyorum sürekli elimin altında birşeyler yemem kazım
Elitopatra25 Opecert evet kalp atışını 7+1de duydum aylık rutin kontrollerime çağırdı 13ünde gidicem korktum belirtiler azalınca
Elitopatra25 Esmanur43 teşekkür ederim balım😍 ya korktum ne bileyim belirtiler azaldı acaba neden azaldı birşey mi var diye düşündüm
Esmanur43 Elitopatra25 korkma korkma h bir şey olmaz Allah ın izniyle Allah kavuştursun canım sizi de ❤️
Elitopatra25 Esmanur43 amin inşallah canım ♥️birşey soracağım senin dediğin gibi oldu 2gun kusmadim 3gun bugün kustum sende demistinya iki gün kusmayıp sonra kusuyodum diye gebeliğin güzel ilerledi degilmi bu şekilde bir sorun olmadı benimde senin gibi oluyo bulantilarim
Esmanur43 Elitopatra25 yok yok elhamdulillah sağlıklı ilerliyor korkma hiç bir şey olmaz Allah ın izniyle günün gününe tutmayacak hiç telaşlanmana gerek yok bebişini de strese sokma 18+2 olduk hala kusmalar devam prilamla ayakta duruyorum bende 🥰
Elitopatra25 Esmanur43 teşekkür ederim güzel dileklerin için sende sağlıkla al minigini kucagina inşallah 🌸🤗