Ozoooo normal muayene için devlette sıra bulmakta sıkıntı yaşamadım ama detaylı da sanırım zor oluyor, bakalım devlette bulamazsam mecbur gideceğim özele 😑 daha önce iki doğum yaptım özele gittim ama o zaman 100 ₺ en son 200₺ olmuştu muayene doğum ilkinde 1250 ikincide 3000 yani makul fiyatlardı ama bulamazsak yapacak bi şey yok