naz_ozz mesela arkadaşım da 19. Haftasında gitmişti bebek bir hafta geriden geldiği için doktor tam detaylı bakamamis o yüzden 22 de gelin yada 23 de gelin bir hafta falan geriden gelebilir ultrasona göre bebek yani o yzuden parası boşuna gitti tam bakamamis yani bı kaç hafta içinde bile bebek geliysiyor eksik bişey söylemmek için bakmamış tam anlamıyla o da başka bi özelden randevu aldı 3 hafta sonra tekrar gitti ne kadar geç o kadar güzel sonuç bebek daha net belli oluyor renkli ultrasonda falan en ideal 22 ve 23 arası