Goktugc gebe-01de hangi doktor ya da asistan varsa randevusuzlara o bakıyo sabah 7de orda olup sıra numarası alıyosun istersen daha geç de gidebilirsin ama ne kadar geç gidersen sıra o kadar geç gelir ben 7 buçukta orda oluyorum 12-14 kişi oluyo önümde kayıt işlemleri 8de başlıyo doktor içeriye 8 buçuk 9a doğru almaya başlıyo sırana göre alıyorlar çok bekliyorsunuz ne zaman gitsem 11-12ye kadar sürüyor işim nst sırası beklemesi vs biraz eziyet yani randevusuz gitmek