Kızlar 37 haftalık doğum yaptım, sezeryan. 6 gün oldu.
Bebeğim 2300 doğdu şuan 2100. Sütüm çok az geliyor ve doymadığını hissediyorum. Sma mamasından aldım dün akşam verdim 30 cc içti, doktoruna gittim bugün ve normal mama vermemem gerektiğini prematür maması vermem gerektiğini, hatta hiç mama bile vermemem gerektiğini söyledi. Emzirdikçe gelir sütün dedi ama gelmiyor işte sağıyorum makineyle 5 ml bile gelmiyor. 2 saatte 30 ml içecekse nasıl doyacak bu bebek? Doktora da sinir oldum adam gibi açıklama yapmıyor bi şema vermiyor nasıl bi yol izlemem gerektiğine dair. Sinirden ağlıyorum artık😭😭 elimde değil tutamıyorum kendimi sütüm tamamen kesilir diye korkuyorum napcam bilmiyorum