Kızlar 19. Haftadayım birkaç gündür yediklerim çok fazla geliyor sanki. 2 porsiyon yemek yiyormuşum gibi yemeklerden sonra nefes alırken karnım yan kısımlarım acıyor. Nefes darlığı bile oluyor bazen. Yemeği azaltıyorum biraz daha iyi oluyorum 🥲 böyle bir durum yaşayan var mı?