Gulblt mrb canım benimde ikili testimde kanda risk çıkmıştı sonra o doktorlar yetinmeyip tam 4 doktor değiştirdim hepsine de sordum o ilk doktor dışında hiçbiri risk var demedi normal gözüküyo o doktor riski nerden çıkarmış dedi. Şimdi oğlum doğdu görünürde hiçbir sıkıntısı yok çok şükür. Zaten olsaydı bile aldırmıycağım için başka testlere gerek duymadım. Karından sıvı alınması çok zararlıymış eğer ki her şekilde kabülüm diyorsanız boşuna yaptırıpta canınızı sıkmayın yıpratmayın kendinizi.