DnzTnr Sevda0444 bulantidan mi. Bende iştahsızlıktan pek bişey yiyemiyorum hep bebek için zorla yiyorum ama 1 hafta çok uzun hem siz hemde bebek vitaminsiz kalabilir. Bulantiysa doktora gidin hap verir
PervinY Sevda0444 Bulantı ilacı yazdırın belki sizde işe yarar faydasını gören çokmuş bende etki etmedi ama😓
zeytinkus5 Sevda0444 Sevda0444 Rabbim sağlıkla tamamlamayı nasip etsin bende 38 haftalığım fena bulantı yaşıyorum😞
Sevda0444 zeytinkus5 aminn cümlemize inşallah.. Aa a kaldı doğuma dimi rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah❤️🤲🏻