emir_01 arkadaslar kimyasal gebelikde deger kac gun sonra sifirlaniyor adetim biteli 1 hafta oluo dun betam 12.5 di ustunemi gordum kimyasalmi anlayamadim sizde yorumlarmisiniz pazartesi kan verecem sizce degerim yukselirmi ADETIM GECIKMEDI
Busra070707 emir_01 ben beta 37 iken öğrendim 2. Gün kanamam oldu 21e düşmüştü normal adet olur gibi kanamam oldu ve betam da adet sonunda sıfırlandı
Busra070707 emir_01 değer yüksek olunca sıfırlanması uzun oluyormuş doktor öyle demişti içimde parça kaldı mı diye baktırmak istemiştim bu değerde kalmaz bile ama bakalım demişti
Busra070707 emir_01 ben de öncesinde düşmeye başlamıştı canım. Eğer yükseliyorsa düzensiz şekilde yükselen vardı öyle ilaçla düşürdüler değeri
Cansis1 emir_01 bende daha önce kimyasal geçirdim şimdi de geçiriyorum öncekinde kanamanın başladığı gün beta 7ydi şimdikinde kanamanın başladığı gün 19 çıktı senin bittikten sonra çıkmış 2 gün sonra tekrar kan ver istersen ona göre netleşir