emir_01 arkadaslar kimyasal gebelikde deger kac gun sonra sifirlaniyor adetim biteli 1 hafta oluo dun betam 12.5 di ustunemi gordum kimyasalmi anlayamadim sizde yorumlarmisiniz pazartesi kan verecem sizce degerim yukselirmi ADETIM GECIKMEDI