Ebruayd1n Bayanlara 8 haftalık hamileyim 3 gündür şiddetli bir şekilde kaşıntı ve şişlik oluştu kadın doğuma gitmen gerekiy dediler ama suan mümkün değil gidemiyorum varmı rahatlatack bı doğal tedavi lütfen yardımcı olun
ebrusngl Ebruayd1n sirkeyi suyla seyreltip taharet alın her tuvalet sonrası o biraz rahatlatır ama ihmal etmeden doktora gitmelisin
Yagmur1709 Ebruayd1n ben son haftamdayım bende de oldu fitil ve krem yazdı doktor ama 1 hafta çektim temiz tutulması ve kantron yağı çok iyi geldi o geçirdi diyebilirim bide elma sirkesi su karışımı kaşıntıyı azaltıp geçirdi ikisi
Ebruayd1n ebrusngl çok teşekkür ederim doktora gitmedim arayıp görüştüm doktorumla zalain fitil koyabilirsin dedi biraz önce koydum bilmiyorum fayda edecek mi acayip sis oturamiyirum bile
Yagmur1709 Ebruayd1n zalain krem ve travazol krem bi işe yaramadı fitil geçiriyor ama biraz zaman alır