Bebek2020 Kızlar bugün gecikmemin 3. Günü test yaptım silik çizgi çıktı büyük ihtimalle gebelik var ama eşime de sürpriz yapmak istiyorum ve çalışıyorum da ne yapsam bilemedim kan bile veremedim daha
Ada022 Bebek2020 kan verdikten sonra sürpriz yap canım aksamda acil de verebilirsin ama çok kötüyüm midem bulanıyor başım dönüyor falan de hamile olabilirim çalışıyordum mesai saati gidemedim sağlık ocağına de Bn öle demiştim 😇😇
Bebek2020 Ada022 bugün adet olduğumu söyledim aslında tam kese olunca söyleyeceğim diye kendime sözler veriyordum ama tutamıyorum kendimi 😁
Sibel_72 Gebesiniz test pozitif çıktıysa bence akşam eşinize süpriz yapın onla birlikte hastaneye gidin kan verin o doktor evet gebesiniz dediğinde inan insan daha çok mutlu oluyor
Ada022 Bebek2020 kese 1500 den sonra gözüküyor bazı kişilerde daha çok keseye kadar bekleyemezsiniz diye düşünüyorum 🤗😇
hunilimom Bebek2020 bizim burda ki acilde aiyorlar bende özelde vermiştim veya sabah sağlık ocağında verebilirsiniz 10 a kadar yada direk özele gidip 2 sat sonra sonucu alabilirsin
OzGus Bebek2020 Evet bakıyorlar ben de testte çıkınca test yaptım pozitif kan vermek istiyorum demiştim iki gün sonra yine vermen gerekecek ona göre bşr kliniğe git aynı yerde vermek gerekiyor çünkü
Sibel_72 Bebek2020 evet ama elindeki testi de götür göster bazen doktorlar diyor adet gecikmeden gelmeyin die ya da söyle diş tedavisi olacağım ondan önce gebelik var mı yok mu bilmek istiyorum
Eceselo1759 Bebek2020 devlet hastanesine gitmiştim bende ilk yakın çok diye yapmıyoruz dediler akşam ve sabah yaptıklarında 37₺ gibi bir rakam söylemişlerdi direk özele gittim 300₺ ye yaptırdım 50 dk sonra çıktı sonucum
Bebek2020 hunilimom çalıştığım için izin alırken açıklama yapmak zorunda olmak istemedim ama akşam bı devlet hastanesine gidelim diyeceğim teşekkürler 🙈
Ada022 Bebek2020 tik tok da yarısma oyunları var eşli olarak soru sorma falan onu oynayalım dedim orta sehpa telefon koydum video aldık oyun esnasında söyledim şok olmuştu belki fikir olur sana 🌼