Adeneflin 34+4′teyim bu gün doktor kontrolüm vardı kilosu 2400 dedi sizce normal mi düşük sanki biraz ?
selinsmother Adeneflin ne düşüğü kız tam haftasıyla uyumlu çıkmış. Benim ultrasonda 34+2 gözüküyordu 2445 çıkmıştı
Aynenkanka Adeneflin 35 haftadayız biz de 2780 erkek bebek bence normal kilosu zaten bu haftalardan sonra alıyorlar
selinsmother Adeneflin ya istiyoruz ki doktor baya övsün ama işte normal demiş yeter 😅 kilosu gayet güzel
selinsmother Adeneflin ben kahvaltı yapmadan nst girdim 3 gün önce sancım çıktı serum verdi hemen aç kalma dedi bana haberin olsun erken doğum olmasın diye progestan yazdı. Oruç biraz riskli sen bilirsin