Merhaba kızlar tam 7 haftalık hamileyim 5. Haftada kesemizi gördük bugün kalp atışı için gittiğimizde yolk kesesinin olustuğunu gördük ama henüz bebeği ve kalp atışını duyamadık. Doktor 10 nisanda tekrar çağırdı o zamanda göremessek anlarız ki olmamış kürtaj olursun dedi ama sabrermekte fayda var dedi yolk kesesinin içinde gösterdi eliyle doktor pirinc tanesi kadar var gibi dedi :(( sonradan görebilir miyim bebeğimi elim ayağım buz oldum resmen