Selam , şuan 21. Haftadayım ve sol bacağım günlerdir dehşet şekilde ağrıyor . Dün doktor a sordum hamilelikte olabilir dedi vitamin verdi. Şimdiye kadar hiç vitamin kullanmadım Folik asit dışında . Kan değerlerim çok düşük çıktı ayrı bir ilaç verdi bunun için . Sizler de böyle şiddetli bacak ağrısı yaşadınız mı , yani pek tatlı değildir canım ama ağrısından gece boyu ağladım . Parol içtim kesmedi ağrıyı . Ne önerebilirsiniz