Koalammm internette 20. Haftadan sonra yapılabilir yazıyordu. Aşı olmadan önce doktorunuza danışın. Benim doktorum hastanın durumuna göre karar veriyor.
Ben 20+3de oldum.
Kimler kaçıncı haftasında olmuş diye incelediğim zaman 19. Haftasında aşı olanı da gördüm