123blogggh ben 2li tarama testi yaptırdım ilkinde hiç sıkıntı çıkmadı 4lü tarama yaptırdım ondada 1/350 çıktı sınır 250 olunca benimde onun bir üstü çıkınca 19 haftada hemen detaylı ultrasona gönderdi randevu aldım günümü bekliyorum ama 2 li tarama da risk yoksa 3lü 4lü tarama gerçekten gereksiz etrafımda kiminle görüşsem 2li testi temiz 3lü 4lü de sorun çıkıyor ama bebeklerini çok şükür sağ Salim kucaklarına aldılar bu yüzden ben çok takmıyorum detaylı ultrason da herseyini net söylerler zaten