Cey-cey Ece111 valla bence gitmeyin hiç tavsiye etmiyorum ne kadın dogum doktorunu ne genel cerrahı bölümünü kaç kere bizim yüregimizi agzımıza getirdiler Veya anlamadıkları bilemedikleri cok seyler oldu Bedavada olsa gitmem
Ece111 Cey-cey kötü bir tecrübe olmuş sizin için ozmn çevremde genel de olumlu yorumlar duyunca buraya yazmak istedim
Ece111 Cey-cey aynen biraz pahalı teşekkür ederim dikkate alacağım siz hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz şimdi ?
yagmurvs Ücretlerini bilmiyorum ama çok pahalı olduğunu duydum. İlla gidecekseniz Songül alemdaroğlu var seyhan başkentten oraya geçiş yapmıştı çok iyi bir doktor