mihribanuzun Sabah aç karnıma şeker 94, yemekten 1 saat sonra 129, 2 saat sonra 117, çıktı. Aşırı mı? Moralim bozuldu benim. 😔
Tubaut mihribanuzun değerleriniz normal benim 75 gr yüklemede açlık 104, Saat 180 Saat 114 çıkmıştı yediklerime dikkat edip evde ölçüm yapıp dengede tutuyorum doktorum ekstra birşey yaptırmadı
Ozge-Ka mihribanuzun 95 çok yüksek bir değer değil boş yere moralini bozma. Tokluk değerlerin çok iyi ayrıca onlar da çok önemli
Fatmaceyhun Benimde gebelik şekerim var canım doktor 140 kadar normal dedi bence gayet iyi yediğine içtiğine dikkat et mutlaka
mihribanuzun Tubaut yükleme pazartesi yaptırcam daha yptirmadim. Aletle ölçum yapmama gore o degerler çıktı
Utkum2014 mihribanuzun kimsenin söylemesine gerek yok . Enabızda çıkan tahlil sonuçlarınıza bakın orada referans aralığı yaziyor ordan görürsünüz zaten
mihribanuzun Ozge-Ka iste insan neresi kotuyse oraya takiliyor 😔 ama yarin bi daha ölccem ve seker yuklemesi yaptircam. Insallah hersey guzel olur 🙏🏻
Ozge-Ka mihribanuzun şeker yüklemesinde belli olur herşey bazen evdeki aletler birazcık yüksek ölçebiliyor
Utkum2014 mihribanuzun ben daha gecen hafta seker yuklemesi yaptırdım 😁 Dr degerlerin normal olduğunu söyledi. Sizin degerlerinizde gayet normal
Tubaut mihribanuzun  İki hamileliğimde Bugüne kadar yaptırdığım testlerin bazıları hem kadın doğum hem Perinatoloji takipliyim ikiside bir sorundan bahsetmedi evdede ölçüm yapıp tablolar attım onlara açlık şekerim evde hep 95 üstü çıkıyor