Mervesmt34 reyhan2705 40+2 aynı şekilde benim de belirtim yok 3 günde bir gel dedi yarın yine gidicem devlet takipliyim nasıl ilerleyecek ne zamana kadar beklicem bilmiyorum kafayı yicem artık rabbim hepimizi hayırlı şekilde kurtarsın sağlıkla kucaklarımıza alalım
Tugraseda İlk hamileliğimde 40+4dü. Ne nişan gelmesi ne açılma ne sancı yaşadım. Doktorum daha fazla bekleyemiyceğimi söyledi suyun azalmış plesanta yaşlanmaya durmus dedi. Planlı bi şekilde yatışım yapıldı