Slm kızlar
Rahim filmi ile tek tüplü olduğumu öğrenmiştim Ama iki yumurtalık sağlıklıymis .Bu durumda yumurtlama nasıl oluyor hep açık taraftan mi oluyor ? Yani 2 ayda 1 mi şansım oluyor ? Birde doktor rahim filmi sonrası 6 ay daha deneyin demisti sizce direkt aşılama mi yaptırmaliyiz vakit kaybetmeden ?