anneoluyoruuumm16 ummuhan3 canım erken olabilir daha. Adetimin gecikmesinden iki gün sonra yaptım negatif çıktı. HCG 4.88 çıktı belki geç döllenme filan olur. Dua et adet gününü bekle. Rabbim kucagimizi doldursun inşallah
anneoluyoruuumm16 ummuhan3 bana aile hekimim çok sınırda dedi. Bekleyelim eğer adet olmazsan haftaya tekrar gel bakalım dedi. Ben de aile hekimine değil kadın doğuma randevu aldım pazartesiye. İnşallah yükselmiştir canım regl olmadım hala çok şükür