Tatli2 Aç 86 1. Saat 158 2. Saat 136 Bu şekilde sonucları cıkıp da diyet uygulayan var mı acaba. Neler yapıyorsunuz? Sonucları gösteremedim malesef doktora. Yarın gidicem ama yüksek çıktı malesef
Sahnedekimadam Tatli2 Aşırı yüksek değil canım sınır 140 zaten yediğine içtiğine dikkat et der diye düşünüyorum 🙏🏼
Tatli2 femme ya inşallah öyle olur. Dikkat edicem ama nasıl edocegımı dıyetısyene mı gtmem lazım acaba
femme Tatli2 unlu sekerli şeyler yeme pilavi kes. Onun yerine bulgur olur. Daha çok kuruyemis yeşil yapraklı sebzeler yeşillik sut urunlereri. Bide bol su yürüyüş. 14 gündür diyet yapıyorum. Benim diyet listem var tabi sizin kadar düşük değil 200 lerce çıktı gebelik sekerinde. Simdi iyiyiz
femme Mhtpflz hmm tokluk baya yüksek. Ben yeşillik ağırlıklı yumurta ve az peynir Salata domates yiyorum bugun 112 çıktı. Arada menemen yada yağda yumurtaya az peynir koyuyorum . Bu aralarda oluyor
femme Mhtpflz çavdar kepek en fazla 2 dilim yiyorum Acıkıyorum ama ara öğünlerde Salata yapıyorum. Form yiyorum sade
Rana-58 Tatli2 Benimki de sıkıntı 75 mg içtim olmadı malesef çıkardım 50mg içtim 170 çıktı sonuç pazartesi 100mg denicez diyetisyen bulamıyorum sağlık ocagında gelicek diyorlar ama hala ses yok ne yesem bilemiyorum korkuyorum