mervesu12 Emzik aldım nasıl temizleyebilirim? Emziğin arkasında mikrodalgaya koymayı öneriyor ama benim mikrodalgam yok
Ozgeugi mervesu12 Emziklerin geneli kaynamış suya atilip 5 dakika bekletilir sonra iyice suyu sıkılır icine giren su ve dueulanır, ya da 5 dakika boyunca kaynatılır sonra yine aynı sekilde icine giren su sıkılır. Mikrodalfayı ilk kez duydum
mervesu12 Ozgeugi ya fotoğraf atmayı beceremiyorum buradan yoksa atardım philips avent aldım onda yazıyordu
Busel mervesu12 kaynar suya atıp 5 dk beklemeniz yeterli ocakta kaynatmayin emzigi suyla birlikte direk kaynar suda bekletin
Rwerdst mervesu12 sadece sootie de vardı sanki o kuzu. Emzik kutusu mikrodalgaya göreydi. Bende sootie var. Diğerlerinde öyle bir ibraz yoktu. Ya da fark etmedim bilemiyorum 🤭
mervesu12 Rwerdst https://www.joker.com.tr/urun/philips-avent-scf08006-ultra-air-emzik-0-6-ay-kiz-151583 askım bu
melek79 Avent emzikler mikrodalgada dezenfekte ediliyor. Kutusunun ortasında bi çizgisi var oraya kadar su doldurup 2-3 dk çalıştıryordum ilk bebeğimde. Yine avent aldım . İlk olarak sirkeli kaynamış suya atıp bekletip tekrar kaynamış suyla duruluyorum.
Rwerdst mervesu12 valla anlamadım 😂 arkasında yazıyodu. Bende de soothie nin mavisi aldım 🤭 adını da yanlış yazmışım yukarıda. Animal lar da benim çok hoşuma gidiyo 🤭🤭 ama mikrodalgadansa suda kaynatmak daha daha mantıklı bence. Zaten mikrodalgada da suda kaynıyo😂 o dış kabına su ve emziği koyup mikrodalgaya koyuyorsun. Yanlış hatırlamıyorsam 2 dakika mı neydi süresi ☺️ aynı işlem baktığında 🤷 sadece su kaynatması mikrodalga da oluyo
kadertugrul7 mervesu12 ben karbonatlı sicak suya koyuyordum biraz bekletip meme kismini suyun icinde sıkıp bırakırsaniz icinede su giriyor icide temizleniyo