Kızlar merhaba sizden biraz bilgi almak istiyorum tecrübeli hanımlardan benim ilk gebeliğin ve haziranda doğum yapacağım Allah izin verirse bir sıkıntı çıkmazsa size sormak istediğim şey bu doğumdan sonra kanama hemen oluyor mu kanama kaç gün sürüyor ne yapıyorsunuz nasıl oluyor Adet kanından farkı var mı çok mu oluyor yani sezeryanla normal doğumu arasındaki kanamalar farklımı bazlar diyor Sezeryan de daha az bazıları diyor ki normal doğumda daha 40 gün olunuyor yani bana biraz bilgi verir misiniz bunun hakkında gerçekten hiçbir şey bilmiyorum