Fatosskirisci Kızlar nst ye girdim bugün.36+2 bugün. Gayet sağlıklı dedi ama bazı değerlere 37+5 bazısında 38 haftalık dedi . Erken gelme ihtimali nedir sizce. Nst dede sancım gözüktü zaten
melike098 Fatosskirisci sanci gozukuyorsa az kalmıştır doguma benim 37+5 hiç sancı çıkmıyor oglumda da boyle olmuştu 41 haftada dogdu bakalım bu da o kadar bekletcek mi cok agirlastim artik biran önce dogsa diye bekliyorum
alya00 Fatosskirisci sancı değeri ve sıklığı önemli haftamız aynıymış . Benimde az bişi sancım çıktı ama endişelenecek derecede değilmiş
Fatosskirisci Minisanne12 shdhdhdh çok haklısın da ne bilim ya genelde 38 haftalık hep benim 36 olunca biraz ondan şey oldum yani 😁 ilk gebelik zor gerçekten korkutuyor birazcik