fatoskaplann Ben sezaryenle 38. Haftada 4 kilo doğurdum. Doktorumu dinledim. doktor görümceme de normal yapamazsın dedi o denemek istedi. Akşama kadar sancı çekti 10 cm açılması oldu bebek o kemiği geçemedi gerçekten . Sezaryenle 3.400 civarı doğmuştu ,sende doktoruna kulak ver bence doğum şeklinin önemi yok ,ikinizde sağlıklı olun yeter