Bucuruk85 Kızlar Merhaba! 15 haftalığım.kardeşimin düğünü oldu saçlarıma maşa yaptırdım saç uçlarım sarıydı sarı kısımları naylonlaştı.brn de uç kısımlarına balkonda keratin sürdüm.hatta kuruturken balkonda kuruttum yine de.ama bir yandan vicdanım çok rahatsız sürekli yoğurt ve su içiyorum.vucutta kimyasal kalmasın diye.sizce bişe olurmu ama diplerine sürmedim?
asilsmom Bucuruk85 kesinlikle bu tarz işlemler yapmamalisin saç diplerine uygulamasanda onun kokusunu aliyorsun sonuçta🙊