Kızlar o kadar seviniyodum ki çok şükür 1.5 sene sonunda oldu bebeğimiz olcak diye dünki kan sonucuyla yine mahfolduk. Geçen yıl Mayıs ayında bi kimyasalım vardı o zamandan beri hiç hamile kalamamıştım. Şimdi tekrar değerim 17den 19a yükselmiş iki günde. Ya normal mi bu Allah aşkına yaşayan sonradan sağlıklı gebeliği olan var mı. Artık bütün ümitlerim tükendi elim kolum kalkmıyor resmen. Bu ay aşılama yaptırmıştık doktor regl olursan tekrar gel demişti napayım bidaha tedaviye devam edeyim mi bir ay oluruna mı bırakayım. Nolur bi fikir verin kafayı yemek üzereyim