Rbb Hepimiz insaniz iyi kötü duygularımız var, böyle hissetmende normal üzme kendini… Saçma sapan insanlara aldırış etme, onların yaptığı yoeumlar senin düşüncenden daha kirli boşver onları… Benim bir evladım var ikinciye kazayla hamile kaldım, hiç istemedim hemen gittim aldırmak istedim ama görünce yapamadım, kıyamadım o anki hislerimle hareket ettim, ara ara nasıl yapıcam diyorum hala ama tabi doğduğunda ne hiasedeceğimi biliyorum çünkü o duyguyu tattım, ama kararım aldırmak olsaydı aldırsaydım da yine hislerimle yapmış olurdum kimseyi de ilgilendirmezdi… Çok zor bir karar ama hislerine güven, o çocuk için sağlıklı bir ortam olmayacaksa, sen ona yetemeyeceksen, eşinle ayrılacaksan sonrası daha üzücü olacaksa ona göre karar ver, eğrisini doğrusunu ve yaşadığın hayatı en iyi sen bilirsin artıları eksileri neler ölç ona göre kararını ver, gerekirse profesyonel bir destek al daha sağlıklı ilerlersin ama üzme kendini günahmış bilmem neymiş buradaki yorumlara aldırış etme sen