Sulettopal Kizlar 5+2 haftqlikken doktor muaynesinden ne yapiliyor yarin gidicem ve ne yapildgni bilmek istyrm
Sengul-9798 Sulettopal hiç bişey yapılmıyor sadece ultrasona alıyor ve keseye bakıyor 7.ci haftalar da kalp atışı başlıyor bekle istersen 7.ci haftada git
3MelekAnnesiiii Sulettopal cok erken 5 haftalikda zor gorunur. Ben 8 haftamda gittim bebegide kalp atisida gayet net gordum bence 7 8 haftanda git
Babyykmz Sulettopal ben hamileligimi ogrendim 10 gun sonra gittim doktor sadece kese var embriyo olusmamis demisti. 10 gun sonra gel kalp atisini dinleyelm dedi gittim 6+4 olmustuk kalp atisini duydum
Hatice_123456 Boşuna 5haftalik gidiyorsunuz bazen kese bile gorunmuyo alttan muayene etmek istiyor doktor
Hatice_123456 Biraz sabriniz varsa 7 yada 8 haftalık gidin hem ozamn kesin kalp atışını da duyarsınız şimdi git 2gun sonra gel ler başlıcak yada haftaya geller başlıcak sabırlı iseniz 5. Haftada gitmenizini tavsiye etmem
Sulettopal Calistgm icin sancim oluyo ise gitmek istemyrm rapor isticem baklm 7 haftaya kadar insan sabredemiyr ufakda olsa olumlu bisey duymak insani.mutlu ediyor
Aylanursu Sulettopal sadece ultrasonda keseye bakıyor ama ben 4+6 da kesemi gördüm 6+1 de kalp atışını duydum dollenmenle alakalı kişiden kişiye değişebiliyor her hamilelik bir değil sonuçta git için rahat etsin