Nur92 doğum şeklini kimsenin isteğiyle karar vermeyin en başından beri sizi takip eden doktorunuz kimse ve ne diyorsa en doğrusu odur.
Herşeyi o bilir çünkü risk diyorsa risktir. Doğur diyorsa doğurabilirsiniz.
Ama srzeryana karlı niye herkes bu kadar tepkili anlamıyorum sezeryan eskiden çok kötüymüş şimdi herkes memnun yani ben bir sorun yaşayan görmedim.
Bana bir seçim hakkı verilse normal. Mi sezeryan mı diye inanın sezeryan derim hemde hiç düşünmeden sadece ayağa kalkarken bir zorluğu oluyor muş oda normal doğumda da oluyor zaten en azından sezeryan olunca oturabilir halde oluyoruz ama normalde oturmayan yatamayan çok tanıdığım var.
Allah en hayırlısı neyse onu nasip etsin size stres olupta kendinizi üzmeyin lütfen herşey iyi ve güzel olacak ☘️