Elif2424 16.haftamdayım kontrole gittim bebeğin eşinin servikse yakın olduğunu söyledi doktor zamanla yukarı çıkması gerektiğini de söyledi bu durumu yaşayan var mı
Ebrar-16 Elif2424 25 hafta da bana da bebeğin eşi kanalı tıkamış dedi doktor 34 haftadayım hala aşşada sezaryan doğum olcak öyle dedi doktor normal doğum riskli olur dedi
cherryblossom7 Elif2424 bana da 16. Hafta söylendi rahim ağzını kapatmış hala da ayni yer de 25 . Haftaya geldim. Kendi doktorum takip ediyor
Baharoo Elif2424 merak etmeyin eğer çıkacağı varsa yukarı bebek ağırlaştıkça çıkacak bazı kadınlarda çıkmıyor ama genelde çıkıyor ben 24haftadaydım ilk xamanlarlar hep dediğiniz gibiydi çıktı çok şükür bol su içip ağır kaldırmama ya dikkat edin
Elif2424 Baharoo doktorum kesinlikle ayrıntılı ultrason istedi . İnşallah sağlıklı bir şekilde atlatırız
acemianne22 Elif2424 banada 16.haftamda doktor bebeğimin rahim kanalına yakın olduğunu söylemişti çok şükür 20.haftamda yukarı çıktı.endişe etme çoğunlukla 20.haftadan sonra büyüdükçe yukarı çıkıyor,hem kanaman olmadıkça da çok riskli bir durum değil en fazla sezaryen olursun🌸bebişlerimizi sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah🤲🏻
acemianne22 Elif2424 ayrıntılı ultrasonu 20. Haftamda yaptırdım.16.haftamda aşagıda olduğunu söylemişti fakat acil olarak ultrason istemedi zamanı gelince yaptırdım detaylı ultrasonu.ve doktorum 20.haftadan sonra cıkması gerektiğini cıkmazsa da normal dogum olamayacağımı söyledi başka bir risk görmedi
Elif2424 acemianne22 anladım bana da haftanda yaptırman gerek dedi ama kesinlikle yaptırman gerek diyince korktum biraz açıkçası
acemianne22 Elif2424 doktorunuz gereksiz yere sizi korkutmuş çoğu doktor 20.haftadan sonra bu konuyu değerlendiriyor.çünkü bebek büyüdükçe yukarı cıkıyor cıkmasa dahi birçok gebe var o şekilde bebeğini kucagına alan.sezaryen çoğu gebenin kendi tercihi zaten,korkulacak birşey yok bebeğiniz sağlıklı olsun yeter🌸
acemianne22 Elif2424 ben ev işlerimi kendimi fazla yormayacak şekilde devam ettirdim,ağır ağır yürüyüşümü,hareketimi yine yaptım sadece cinsel ilişkiyi yasakladı doktorum.ağır kaldırmayın,kendinizi de strese sokmayın Allahın izniyle yukarı çıkar merak etmeyin
Aynenkanka Elif2424 benim de öyleydi yukarı çıktı. Yatak istirahati yapman lazım kendini yorma. Temizlik vs sakın yapma bol bol yat dinlen. Çalışıyorsan rapor yazıyor doktorlar