Star502 Merhaba kızlar 3 gündür boğazlarım ağrıyor , titreme geliyor ama ilaç kullanmadım . Kullanmadan da geçmiyor doktora gitsem parol yazıp gönderir diye gitmedim . Ne yapabilirim sizce ?
Sedaelt Star502 ben gittim canım iyi ki gitmişim düşük dozlu antibiyotik yazdı parol yazdı ve serum taktı anca kendime geldim, dikkatli olmamamız lazım çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim
Sengul-9798 Star502 canım bol ıhlamur iç zencefil bal ve limon sıkarak benim gribim geçmeye başladı ıhlamur sayesinde
Sedaelt Sedaelt ayrıca kadın doğum doktorumada danıştım bir sorun olmayacağını kullanmam gerekiyorsa kullanmamı söyledi
Irem97- Sedaelt kesinlikle katılıyorum doktora gitmeden geçmiyor bana cefaks 500 mg vermişti bebeğe zarar gelmesin diye kullanmadım ki doktoruma falan sordum kullanabilirsin dedi ama kullanmadım öksürüğe döndü altıma kaçırdım hep başladım valla antibiyotiğe baya rahatladım inşallah bebişe zarar gelmez vicdan azabından ölüyorum 😞😞😞
Sedaelt Irem97- Allah’ın izniyle bişey olmaz merak etmeyin zaten bebişimiz ve kendimiz için kullanıyoruz benimde 500 mg günde bir tane içiyorum. İçmezsek bu hastalık süreci uzadıkça uzuyor bence bu daha çok zarar verir diye düşünüyorum. Birde doktorum gebelik kategorisinde kullanılan ilaç olduğunu söyledi o yüzden içim rahat 😌
Irem97- Sedaelt bende 12 saatte 1 günde iki kere alıyorum kesinlikle öksürük mahvetti beni bebelere zarar verir diye korktum doktorlarımız zaten zararlı olsa kullanabilirsiniz demez ama ana yüreği işte ağır basıyor
Sedaelt Irem97- Evet öyle çok farklı bir duygu🥹 Rabbim hepimize acil şifalar versin inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🥰
Star502 Sengul-9798 canım bitkisel şeyleri denedim ama bir türlü geçmedi :( olmadı bugün hastaneye gidip serum taktırıcam . Çalışıyorum bide dinlenmeye fırsatım da olmadığından hiç iyi hissetmiyorum
Sengul-9798 Star502 parol dan başka bisey yapmıyor lar oda anlık iyi geliyor istersen devlete git orda vitamin serum filan da yapıyor lar