Ozgenur445 Nida39 canım kesinlikle karnım hiç yok endişelenmiyorum desem yalan olur akşamları yine minnacık da olsa çıkıyor ama sabah dümdüz 😐
Denizliche Herkeste farklı kiminde 18 kiminde 28 kişinin yapısı,iç karnı ile ilgili faktör.benim 22 de belli olmaya başladı şuan 25 teyim
Bebebebe Benim 20 den sonra. 20 ye kadarda sertti ama çıplak bakıldığında hafif bi çıkıklık vardı. 20 den sonraki hafta bi anda kocaman oldu.
Selim_Alparslan Nida39 pek güzel değil kuzum panda gibi hissediyorum kendimi 21 haftaya giriyoruz bayağı erken şişti eşim son haftalarını düşünemiyorum diyor 🙄
Yagmurerol Nida39 ben suan 15+4 üm alt karnimda hafif cikiklik sislik var ama kiyafet giydigimde kesinlikle belli olmuyor 🙈🙂
Nidda544 Nida39 ben de 17 haftayim hafif belirgin ama hamile olduğum dışardan anlaşılmaz iç karnım genis herhalde
Nida39 Nidda544 ilk gebeliklerde geç çıkıyormuş herhalde bizde 20 haftaligiz biraz biraz belli oluyor