gzmwe esraylcnkayaa benim bebeğim erkek, erkek bebeklerde biraz büyük olabiliyor demişti hatta kendi çocuklarında da böyleymiş şuan 37haftalığım 8mm demişti sorun olacağını sanmıyorum ama doğunca çocuk doktorunada kontrol ettirin demişti. Sizin kaç mm?