Sevidmn valla senin yorumunun da pek farkı yok sende kafana göre değerler şöyle böyle olmalı şeker aleti yazdır falan diyemezsin sen benden daha çok yorum yapmışsın. Ve dersin ki ya diğer arkadaş sormamış ama ben soruyorum diye ama benim hakkımda millet bilmeden konuşuyor diyemezsin. Hadi iyi geceler 🙌🏼