Herkese merhaba 29 haftalık hamileyim henüz doktorum nasıl bir doğum yapacağımı söylemedi ama yavaş yavaş korku da sarmaya başladı beni. Merak ettiğim şu; sezaryen doğumda iyileşme süreci ne kadar oluyor normal doğumda ne kadar oluyor? İyileşmekten kastım yanımda kimse olmadan işlerimi kendi başıma halletmemden bahsediyorum sizin tecrübeleriniz nelerdir?