Kiraz53 Nesoneso ya gerçekten bu cinsiyet merakliligi nedir ya kız ya erkek yani ve bu kadar büyük pipi olmaz kordon o
3kuzuAnnesiyim Canım sen kac kez bunu sordun ve sanırım doktor erkk demış kı haftasıda buyuk bızde erkk dedık neden ınanmıosun kız mı ıstıosun ??
Kiraz53 3kuzuAnnesiyim gerçekten kaç kez sormuş ya doktor bilemiyor usta olduğu halde bizler nasıl bilelim akıl var mantık var